SISTEMA ESCOLAWEB - Autenticação de usuário

Autenticação do Usuário. O código incorreto. 2013 - Sistema Escolaweb - Tella Consultoria e Sistemas. Todos os direitos reservados.

OVERVIEW

This website fundacao.sistemaescolaweb.com.br currently has an average traffic classification of zero (the lower the more users).

FUNDACAO.SISTEMAESCOLAWEB.COM.BR RANKINGS

This website fundacao.sistemaescolaweb.com.br has seen variant quantities of traffic all round the year.
Traffic for fundacao.sistemaescolaweb.com.br

Traffic ranking (by month) for fundacao.sistemaescolaweb.com.br

Traffic ranking by day of the week for fundacao.sistemaescolaweb.com.br

WHAT DOES FUNDACAO.SISTEMAESCOLAWEB.COM.BR LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of fundacao.sistemaescolaweb.com.br Mobile Screenshot of fundacao.sistemaescolaweb.com.br Tablet Screenshot of fundacao.sistemaescolaweb.com.br

FUNDACAO.SISTEMAESCOLAWEB.COM.BR HOST

I observed that a single root page on fundacao.sistemaescolaweb.com.br took seven thousand two hundred and nineteen milliseconds to load. I could not find a SSL certificate, so in conclusion we consider this site not secure.
104.41.32.226

SERVER OPERATING SYSTEM AND ENCODING

I diagnosed that this website is utilizing the Microsoft-IIS/8.5 operating system.

SISTEMA ESCOLAWEB - Autenticação de usuário

DESCRIPTION

CONTENT

This website fundacao.sistemaescolaweb.com.br has the following in the web site, "2013 - Sistema Escolaweb - Tella Consultoria e Sistemas."

SUBSEQUENT DOMAINS

Generació del 2004

Dilluns, 8 de juny de 2015. Divendres, 29 de maig de 2015. Taller- El joc de la compra. La Sandra ens ha vingut a explicar com hem de comprar per fer un consum responsable i respectuós amb el medi ambient. Dissabte, 23 de maig de 2015. Ens ha encantat! Llàstima que bufada tramuntana! Envia per correu electrònic.

Generació del 2002 - 6è curs

Generació del 2002 - 6è curs. Dilluns, 9 de juny de 2014. Divendres, 6 de juny de 2014. Dimecres, 4 de juny de 2014. Estem experimentant amb diferents materials.

Generació del 2003

Dijous, 11 de juny de 2015. Ha sigut un matí fantàstic que hem arrodonit amb un banyet a la piscina. Esperem repetir altres anys! Envia per correu electrònic. Ja estem en marxa! Envia p.

Generació del 2005

Dissabte, 4 de juliol de 2015. que no, que és una broma! A la foto sortim vestits així perquè vam baixar al jardí a ruixar-nos amb la mànega, després de fer el comiat dels alumnes de 6è. Aquest temps ha passat volant. Dia a dia, tots plegats,. Hem superat dificultats, ens hem ajudat, hem avançat i. Durant aquest últim mes,.

Generació del 2006

Divendres, 19 de juny de 2015. Hem anat tots i totes a la pista coberta a acomiadar als alumnes de 6è. El seu tutor, el Jose, els ha dirigit unes paraules, han cantat i ballat, els han donat un diploma,. Més tard, com que feia molta calor ens hem dutxat amb la mànega. Ens hem fet una bona ruixada. Després a prendre el sol una estoneta.